Modalități Plată


Plăți Electronice

Terminalele de plată electronică PayPoint, PayZone, ZebraPay, Centru de Plăţi UN-DOI se gasesc în majoritatea centrelor comerciale şi a comercianţilor parteneri.

Pentru efectuare plăţii este necesar să apăsaţi, în meniu principal, butonul plati facturi, butonul cu imaginea APĂ ILFOV, după care introduceţi codul de client şi suma pe care doriţi să o plătiţi.

Plata poate fi efectuată şi prin scanarea codului de bare imprimat pe factură.

Plata Online

Plata online - Serviciu disponibil nelimitat prin contul online deschis pe portalul www.acilfov.ro secțiunea Înregistrare/Autentificare. Plata se efectuează cu cardul (VISA sau MasterCard), fără niciun comision.

Plată MobilApp

Plata MyBRD Mobile (mobile banking) și MyBRD Net (internet banking)

Plată MobilPay

Plata prin mobilPay Wallet, aplicație mobilă disponibilă gratuit pe AppStore și GooglePlay. Plata poate fi efectuată fie prin scanarea codului de bare imprimat pe factură, fie prin introducerea manuală a codului de client și a seriei de factură.

Plata prin virament bancar (OP):

Cont RO02BRDE445SV36801914450 deschis la BRD
Cont RO82RNCB0091124743540001 deschis la BCR
Cont RO76BUCU1241211004073 RON deschis la Alpha Bank

POS

Plată prin POS - Serviciu disponibil în toate unitățile Apă Ilfov din teritorii, în intervalul orar 08.00-16.30, Luni-Vineri.

Numerar

Plata în numerar - Serviciu disponibil în toate unitățile Apă Ilfov din teritorii, în intervalul orar 08.00-16.30, Luni-Vineri.

Atenție! Apă Ilfov nu încasează plăți la domiciliu sau prin alte metode care nu sunt prezentate în această pagină.